loading...
چت روم | میهن گپ,باران چت ,یاهو,بزرگترین چت روم ایرانی,هک کلش اف کلنز,کلش آف کلنز,بازی کلش آف کلنز,Clash of clans,آموزش کلش آف کلنز,clash of clans,clashclans,کل
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 3028 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (20)

حادثه ای تلخ: حمله به امیرتتلو خواننده محبوب ایرانی

 حمله به امیرتتلو و چاقو خوردن در خیابان

حادثه ای تلخ و ناگوار برای امیر تتلو خواننده ایرانی پیش آماده که طبق گفته های ایشون:(در حال رفتن در یکی از خیابان های *** بودم که ناگهان به بنده حمله کردند و خفت گیری کردند) در ادامه طبق صحبت یکی از صمیمی ترین دوست ایشان در میابیم که یک فرد ناشناس به ایشان حمله کرده.

۴ ساله امیر رو مثل برادرم میشناسم. تا به حال ندیدم حتى با کسى بد حرف بزنه. جلو طرفدار ٧ سالش تعظیم میکنه. این چه حکمتى داره که وقتى دوستاشو مهمون میکنه میبره مسافرت و به همه خوبى میکنه یه نا شناس بیاد با چاقو بهش حمله کنه… یعنى من این همه داستان تو زندگیم دیدم این یکى نوبره! بابا آخه میخواى تو شهرت بت بگن گنده لات میاى جوون مردمو سلاخى میکنى؟ اینم از تعطیلات نوروز ما… این شده برخورد یه سرى از آدما با یه هنرمند.

چند پیام از خوانندگان و دوست های امیرتتلو عزیز:

پیام سیاوش سیجل برای امیر تتلو ….

رپ فارس به این اتحادا نیاز داره ایولا داره همچین کاری ….

اگر رپر های دیگه هم پیغامی دادن براتون تو صفحه میذاریم …

————————————————————–

سهراب ام جی : اگر مردی دست ضعیفارو بگیر نه اینکه نامردی چاقو بزنی . تف به شرف نداشتت .
داش امیر ما همه جوره پشتتیم ….

—————————————————————

حسام استپس :

انشا الله حال امیر خوب شه حاجی این حرکتا درست نیست کسی که داره زحمت میکشه رو بخوان خفتگیری کنن گویا فردی ناشناس بهش حمله ور شده !!!

بیا تو رپ … مرجع رپ فارسی

پیام اف ام ها:امیر تتلو عزیز امیدواریم هر چه زودتر سلامتی ات را به دست اوری و به زندگی ات ادامه دهی.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir در تاریخ 1393/02/15 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

خدارو شکر ک بهتری.باحالی دشمن داری.اصا همه ی امیرا باحالنشکلک

این نظر توسط bita در تاریخ 1393/02/08 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط zahra در تاریخ 1393/01/27 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

سلام امیدوارم هرچه زود تر خوب شویدشکلک

این نظر توسط صبا در تاریخ 1393/01/25 و 20:35 دقیقه ارسال شده است

امیر جون جونم نمی دونی از زمانی که شنیدم اونقد گریه کردم که نگو من عاشقتم می میرم برات کاش به جای تو من و می زدن بمیرم برات عشق زنگیم
کاش می تونستم کنارت باشم و ازت پرستاری کنم قربونت برم عزیزمی عمرمی جونمی و.....من 16 سالمه و3ساله دارم آهنگاتو گوش می دم وعاشقتم بوس بوس چاکرمشکلک
خیلی ناراحت شدم به هر حال عزیزم شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1393/01/21 و 2:00 دقیقه ارسال شده است

عموتتل قدرتو نمیدونن.مگه داریم ها؟

این نظر توسط مژگان در تاریخ 1393/01/20 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

سلام از وقتی فهمیدم خیلی ناراحت شدم ایشالا زوده زود خوب بشی ایشالا هرکی این کارو کرده به سزای عملش برسهشکلکشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/01/19 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

تتل جون فدات میخام باهات یه اهنگ بخونم اگه افتخار بدی به ایمیلم بیا
پاسخ : عزیز باید بری پیج فیس بوکش انجا بگی

این نظر توسط تقویم بی بهار در تاریخ 1393/01/19 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

واقعا ناراحت شدم داداش امیر.
ایشاا..خیرنبینن از زندگی,دستشون بره زیر18چرخ.
اخه ادمن چطور دلشون اومد خواننده محبوبمونو بزنن.
امیدوارم هرچه زودترخوب شی.
فداییییییییی داری دادش امیر

این نظر توسط تقویم بی بهار در تاریخ 1393/01/19 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

واقعا ناراحت شدم داداش امیر.
ایشاا..خیرنبینن از زندگی,دستشون بره زیر18چرخ.
اخه ادمن چطور دلشون اومد خواننده محبوبمونو بزنن.
امیدوارم هرچه زودترخوب شی.
فداییییییییی داری دادش امیر

این نظر توسط اوا در تاریخ 1393/01/18 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

الهی دستشون بشکنه...شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 648
  • کل نظرات : 215
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 4639
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 405
  • بازدید ماه : 405
  • بازدید سال : 9,645
  • بازدید کلی : 819,324